4/10/17

IGUALADA NOCTURNA



(Versión en castellano a continuación)

10 Anys! 

Ja fa 10 anys que El Pati d'Igualada fa jugar la gent a Igualada. I per celebrar-ho, estem preparant cosetes pel desembre... però encara no en volem dir massa, tot vindrà en el seu temps.

Entre les activitats proposades, s'està coent una experiència única, que requereix una bona preparació i necessitem saber amb qui comptar. I donat que a l'activitat en qüestió vindran a participar gent de tota espanya, també trobareu aquest text en castellà a continuació.

CRÓNICAS NOCTURNAS

Cau la nit a Igualada i amb ella arriba Crónicas Nocturnas. Els vampirs s'aixequen per primer cop en una ciutat de l'Anoia per establir una nova jerarquia. Vampire: the Masquerade ja és aquí.


Crónicas Nocturnas és una entitat que coordina a nivell nacional sessions d'interpretació improvisada en un sistema cooperatiu competitiu d'acord amb una trama preestablerta o, dit d'altra manera, rol en viu, de manera que els jocs de ciutats totalment diferents reben impactes i efectes provocats des de terres llunyanes.

El joc de Vampire: the Masquerade, posa els jugadors a la pell de vampirs ocults de la societat, que la controlen i dirigeixen des de les ombres i a la seguretat de les seves ciutats; des del revolucionari pacífic, l'assaltador violent o el polític menys corrupte, qualsevol pot estar sota les ordres d'un vampir i ser una eina en una lluita per guanyar poder.

T'interessa participar? Doncs en aquests pdf en català o en castellà hi trobaràs tota la informació pertinent i una explicació per jugadors sense experiència que estiguin en pretext per poder omplir l'enquesta i saber de què anirà la sessió de joc. Si creus que no necessites llegir-ho, pots accedir directament a l'enquesta per a inscriure't des d'aquest formulari.

Us esperem al desembre!

***

10 Años!



Hace ya 10 años que El Pati de Igualada hace jugar la gente en Igualada. Y para celebrarlo, estamos preparando cositas para diciembre ... pero todavía no queremos decir demasiado, todo vendrá en su tiempo.


Entre las actividades propuestas, se está cociendo una experiencia única, que requiere una buena preparación y necesitamos saber con quien contar.



CRÓNICAS NOCTURNAS

Cae la noche en Igualada y con ella llega Crónicas Nocturnas. Los vampiros se levantan por primera vez en una ciudad del Anoia para establecer una nueva jerarquía. Vampire: the Masquerade ya está aquí.




Crónicas Nocturnas es una entidad que coordina a nivel nacional sesiones de interpretación improvisada en un sistema cooperativo competitivo de acuerdo con una trama preestablecida o, dicho de otro modo, rol en vivo, por lo que los juegos de ciudades totalmente diferentes reciben impactos y efectos provocados desde tierras lejanas. 

El juego de Vampire: the Masquerade, pone los jugadores en la piel de vampiros ocultos de la sociedad, que la controlan y dirigen desde las sombras y la seguridad de sus ciudades; desde el revolucionario pacífico, el salteador violento o el político menos corrupto, cualquiera puede estar bajo las órdenes de un vampiro y ser una herramienta en una lucha para ganar poder.Te interesa participar? Pues en estos pdf en en catalan o en castellano encontrarás toda la información pertinente y una explicación para jugadores sin experiencia que estén en pretexto para poder llenar la encuesta y saber de qué irá la sesión de juego. Si crees que no necesitas leerlo, puedes acceder directamente a la encuesta para inscribirte desde este formulario.

Os esperamos en diciembre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada