17/7/13

NO TANQUEM PER VACANCES!

Nop, companys i companyes. Tot i les calors, el cansament de la eina i les ganes d'anar a la platja/piscina/xiringuito/el que sigui...El Pati no descansa!
Per això, la Patitrobada d'aquest dissabte 20 de juliol, està preparada. Taules a lloc, cadires a punt, jocs escampats, daus escalfats...i només falteu vosaltres per poder jugar!


Com ja sabeu, el lloc i l'horari són els habituals:

PATITROBADA
Dia: 20 de juliol
Hora: d'11h a 20:30h
Lloc: vestíbul Ateneu Igualadí 
(c/ Sant Pau, 9. 08700 Igualada, Barcelona)
 
De totes formes, us volem informar d'una novetat prou important:
 
Després de la bon acollida de la presentación de la Sociedad de Exploradores Pathfinder a Barcelona, el passat 13 de juliol, hem pensat en presentar de forma oficiol una secció de Pathfinder dins la gent del Pati. Així doncs, podreu venir a conèixer aquest joc de rol i jugar una de les seves partides aquest mateix dissabte. Aquí teniu més informació:
 
DECLINE OF GLORY
Temàtica: Fantasia épica
Director: Sunfrost
Sistema de joc: Pathfinder
Sinopsis: Un escenario de la sociedad Pathfinder diseñado para personajes de nivel 1 a 7 (niveles: 1-2, 3 y 4 y 6-7).
Cuando el hijo de un famoso "Explorador" gana el control de las posesiones de su padre en Taldor, la sociedad de exploradores decide construir un nueva célula allí, como una base para explorar las muchas ruinas de ese Imperio en declive. Por desgracia,una antigua maldición ha convertido a muchos de los residentes en muertos andantes. ¿Podrás sobrevivir la maraña de la política de Taldor y luchar contra los ecos del pasado o, también, verás tu gloria declinar?
Jugadors: 6 (Gothalo, Seburo, Feroc, Marc, Norbert...)
 
THE PENUMBAL ACCORDS
Temàtica: Fantasia épica
Director: Sunfrost
Sistema de joc: Pathfinder
Sinopsis: Un escenario de la sociedad Pathfinder diseñado para personajes de nivel 1 a 5 (niveles: 1-2, 4-5).
Las hijas de la misteriosa familia Blakrosde de Absalón, estan entre las doncellas más perseguidas del mar interior. Ahora, la matriarca de la familia, a solicitado ayuda a la sociedad Pathfinder, para romper un pacto de siglos de antigüedad, con unos habitantes del plano de las sombras y salvar a sus hijas gemelas de una vida de servidumbre a manos de la Alianza de Onyx.
Jugadors: 6 (Gothalo...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada